top of page

המוזיאון לאמנות מודרנית (MOMAׂ) לימודים והשתלמויות חינם ONLINE



המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק (MoMA) השיק סדרת קורסים לאמנות מקוונת בחינם. החל מפיתוח כישורי הצילום של המעוניינים ועד לחקירה מעמיקה והרחבת הידע על יצירות מובחרות באמנות מודרנית ועכשווית, הנושאים הם בעיקר ממוקדים באמנות ועם זאת מותאמים לקהל רחב. הקורסים הם כדלקמן: "אופנה כעיצוב", "ראייה דרך צילום", "בסטודיו: ציור מופשט לאחר המלחמה", "אמנות ורעיונות מודרניים", ו"מהי אמנות עכשווית?


"לראות דרך הצילום" יעזור לצלמים השואפים להבין סוגים שונים של תמונות צילומים, כיצד ההקשר יכול לשנות את נקודת המבט שלנו על תמונה ואת תפקיד הצילום בעולם הרווי דימויים חזותיים. יתר על כן, קורס "אמנות ורעיונות מודרניים" יסייע ללומדים המעוניינים להבין אמנות מודרנית באמצעות ראיונות שמע עם אמנים, מעצבים ואוצרים לצד קריאה ותרגילים. כל מה שצריך לעשות זה להכנס לאתר MoMA on coursera’s website.



 

חבישת מסכה מקטינה את הסיכון להידבק ולהדביק.


אם כבר מכוסים אז שיהיה בסטייל !!!

מצאנו עבורכם את הטיפים הכי קלים להכנת מסכות הגנה לפנים. מסכת הגנה לפנים מבד היא רב פעמית וחייבים לכבס אותה לכבס לאחר כל שימוש אחרת היא מאבדת מיעילותה




מסכות נגד קורונה: כל מה שחשוב לדעת

חובה לחבוש מסכות בכל יציאה למרחב הציבורי.

פטורים מהצו אנשים ששוהים בכלי רכב או בחדר במבנה שאין בהם אנשים נוספים או שיש בהם אנשים נוספים שגרים ביחד. מסכה עם שסתום אינה מתאימה לשימוש באוכלוסייה הכללית, כי השסתום למעשה פולט אוויר בלחץ ועלול לגרום לפיזור טיפות ולהדבקה.

245 צפיות0 תגובות
bottom of page