top of page

22.04.2020 יום כדור הארץ הבינלאומי

עודכן: 3 ביוני 2020

בשנת 1970 קרא הסנאטור האמריקאי, גיילורד נלסון, ליום של למידה ומחאה ב-22 באפריל, בתגובה למה, שלדעתו, היה הרס סביי נרחב. מעל 20 מיליון איש השתתפו באותו יום בהפגנות שקטות להעלאת המודעות לסביבה ברחבי ארצות הברית. כיום, האירוע מצוין בכל רחבי העולם, הן על ידי ממשלות והן על ידי אנשים, קבוצות וארגונים.

היום מצוין ברחבי העולם יום כדור הארץ המוקדש לאיכות הסביבה. הקולנוען האמריקאי מייקל מור בחר להשיק ביום חשוב זה את סרטו הדוקומנטרי החדש "אשליה ירוקה" החושף כיצד כולנו מפסידים במאבק לעצירת משבר האקלים משום שמנהיגי העולם מוליכים אותנו שולל - הם מכרו את הגישה הירוקה לאינטרסנטים ותאגידים.

הסרט מופץ במלואו חינם ביוטיוב. הוא יהיה זמין שם ב־30 הימים הקרובים.

 

אם משהו טוב קורה בימים טרופים אלו, הוא לכדור הארץ שלנו, אשר מקבל קצת מנוחה מאיתנו בני האדם.  לצד איחולים למאזן אקולוגי טוב יותר אנו שולחים המלצות הסינמטק בתל אביב ובאדיבות "ספיריט סינמה".

 

פאקו אנדינו, שומרי הבינה

מסע אל תוך ליבה של חכמה עתיקת יומין, החושף את דרכי החיים המעשיים והמיסטיים של אחת מהמסורות האקולוגיות והרוחניות שנותרו עד היום כפי שהיו בעת העתיקה. יצירה תיעודית אינטימית ואותנטית המציגה תובנות אוניברסליות על דרך חיים שמתבססת על טוב לב, יחסי גומלין. במאי: ג'פרי ווינום ארה"ב | 2014 | 87 דק' | קצ'ואה | תיעודי | תרגום לעברית

הסרט יהיה פתוח לצפייה חופשית מיום רביעי ה -22/4 ועד שבת ה-25/4 סיסמא לצפיה בסרט: EARTHDAY2020

 

משנים מציאות

הסרט התיעודי פורץ הגבולות הזה הוא הרבה יותר מסרט. הוא תנועה שמציגה מודל הצלחה חדש עבור העולם. זהו שיח מעורר השראה עם מנהיגים רוחניים, הוגי מחשבה, מנהיגי עסקים מובילים, יחד עם קולות של אזרחים גלובליים מכל תחומי החיים הבוחן מה יידרש לאנושות כדי ליצור עתיד משגשג והקורא לצופים להיות מעורבים באופן פעיל ליצירת שינוי בחייהם, בקהילתם ובעולם כולו.

אורך 90 , ארה"ב ( 2019)

בימוי: מייקל שון קונוויי

שפה: אנגלית, ללא תרגום לעברית


69 צפיות0 תגובות
bottom of page